Alle collecties
Starten met Gribb
Gratis support & betaalde ondersteuning
Gratis support & betaalde ondersteuning

Lees hier welke mogelijkheden er zijn om onze specialisten in te schakelen voor optimale inrichting van je Gribb omgeving

Support avatar
Geschreven door Support
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wil je ondersteuning?

We bieden gratis support via telefoon, chat en mail op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur. Daarnaast kunnen wij ook werkzaamheden deels of volledig uit handen nemen.

Gribb zelf ontdekken?

De gebruiksvriendelijke Gribb software is zo ontwikkeld dat je met behulp van ons uitgebreide helpcentrum zelf de mogelijkheden kan ontdekken, aanvullende instructies kan raadplegen en zelfstandig processen kan inrichten naar eigen inzicht. Technische support is inbegrepen bij het abonnement.

Samen starten (betaalde ondersteuning)

Met Samen starten bieden wij betaalde ondersteuning op afstand aan nieuwe klanten. Samen met een specialist ga je aan de slag om sneller van de voordelen van Gribb gebruik te kunnen maken. Tijdens de sessie controleren we de basisinstellingen, geven we antwoord op je vragen en helpen we je direct met het inrichten van je omgeving.

Betaalde ondersteuning naar wens

We bieden ondersteuning naar wens waarin afhankelijk van jouw vereisten een aanbieding wordt samengesteld om de inrichting, training en ondersteuning te laten verzorgen door onze specialisten, al dan niet op locatie.

Wat kunnen wij doen in deze sessies?

  • Algemene instructie en controle van instellingen

  • Aanmaken van adressen

  • Aanmaken van medicijnen/behandelplannen

  • Instructie verzorgen voor het efficiënt verwerken van diermutaties

  • Inrichten automatische verwerking gegevens voor VKI-documenten

  • Training op locatie (minimaal 1 uur)

Boek via onderstaande links een afspraak met één van onze specialisten. Je ontvangt een uitnodiging van Google Meet.

Was dit een antwoord op uw vraag?